maanantai 4. marraskuuta 2013

Maanantai, ja taas väsyttää...

Tänään on ollut hieman itkuisempi päivä, saa nähdä miten ilta sujuu... Eilisilta meni taas mukavasti ja Mymmeli oli sängyssä klo 22. Heräsi vielä syömään klo 23, mutta jatkoi sitten unia. Yöllä herättiin useampaan kertaan, ja mä olin taas kyllä niin pihalla... Istuin sängyn laidalla imetyksen jälleen Mymmeli sylissä ja mietin, joko laitan takaisin pinnikseen. Silloin heräsin ja Mymmeli ähisi sängyssään. Jostain (en enää muista mistä) päättelin, että oon kuitenkin jo imettänyt, mutta pelottavaa jos oon laittanut lapsen sänkyynsä ja käynyt nukkumaan ilman, että itse muistan sitä!

Tänään tosiaan on itkeskelty pitkin päivää, mutta on myös naureskeltu ja jutusteltu. Mä oon ollut ihan tosi väsynyt, mutta vaikka nytkin Mymmeli nukkuu mun mahan päällä, en itse osaa nukahtaa. Täytyy kokeilla, kun Joni tulee kotiin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti