perjantai 20. syyskuuta 2013

Tylsistelyä ja odottelua rv 39+4

Loppuviikko onkin mennyt ihan vaan kotona hengaillessa ja synnytystä odotellessa. Nyt mäkin oon alkanut jo vähän kärsimättömäksi, supistelee niin paljon ja kipeästikin jo, että olis kiva päästä tositoimiin ja saada se pikkuinen viereen. Päivät käy myös aika tylsiksi, kun Joni on töissä ja sit sillä on melkein joka ilta jotain menoa.

Tuli mieleen tuosta mun edellisestä postauksesta, jossa kerroin suklaansyönnin lisääntyneen. Tais olla toissapäivänä kun Joni toivoi, että mä synnyttäisin jo, että sille jäis kaappiin ne mun suklaan jämät. :D Eli taidetaan olla molemmat sitä mieltä, että se on Batman joka sitä suklaata haluaa. ;)

Tällä viikolla oon siivoillut. Eilen siivosin koko kämpän, musta olis jotenkin kiva ajatus lähtee synnyttämään silleen et koti ei oo ihan kaaoksen vallassa. Vaikka tietystihän se kerkeää siihen kuntoon mennä sillä aikaa kun oon sairaalassa. Järjestelin myös Bättiksen vaatteet kaappiin uudelleen kun ne tuntui olevan jotenkin kauheen sekavasti. Aiemmin oli siis yhdellä hyllyllä aina suunnilleen yhden koon kaikki vaatteet: bodyt, housut, yökkärit jne. Nyt laitoin bodyt yhdelle hyllylle, housut toiselle jne ja koon mukaan pinoihin. Jotenkin tuntuu, että ehkä tolleen ei niin helposti käy niin että jää joku vaate pitämättä koska menee huomaamatta  pieneksi. Mutta käytäntö varmaan näyttää toimiiko tuo ollenkaan. :) Keitin myös tutit ja tuttipullot, nyt on nekin sitten valmiina jos ja kun tarvetta ilmenee. Tänään pesin ruokailuvälinelaatikon ja jääkaapin. Niitäkin oon jo pitkään katsellut että pitäis putsata, mut oon sit aatellut että eipä kai sillä niin kiire ole. Mutta nyt on sekin tehty, Jei! Nyt en kuitenkaan enää jaksais keksiä lisää siivoamista saatika siivota, joten synny synny vaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti