tiistai 3. syyskuuta 2013

Perhevalmennus

Tänään kyllä taas huomasi, että on eilen tehnyt normaalia enemmän... Nukahdin illalla aikalailla heti kun sänkyyn kömmin ja tätä tapahtuu todella harvoin. Samoin nukuin myös jopa yhdeksään asti ja silloinkin vielä väsytti.

Koska Joni KERRANKIN nousi ennen mua, käytti se koirat pihalla ja mä pääsin suoraan aamupalalle, jes! Meinasin sit jo ryhdistäytyä ja alkaa pesemään niitä ikkunoita, laitoin vedenkin valmiiksi vain huomatakseni, ettei mulla olekaan sitä ikkunanavaajaa! Tai en ainakaan löytänyt sitä... :( Niinpä ne ikkunat on edelleen pesemättä...

Illalla kävin ensimmäistä kertaa perhevalmennuksessa. Syyskuun laskettujen aikojen valmennus olis ollut oikeesti jo toukokuussa, mut meiltä ois silloin jäänyt niin monta väliin, että päätettiin mennä vasta nyt. Tosin nyt viimeinen kerta on päivä lasketun ajan jälkeen, eli saa nähdä ehditäänkö kaikissa käymään. Tänään aiheena oli imetys ja olihan tuo ihan hyvä kerta. Hirveesti en oo kyllä koko asiaa ajatellut muuta kuin että tietenkin haluan imettää ja toivon että se onnistuu. Mut tuolla tuli hyviä vihjeitä mm. lapsen asennosta ja omastakin asennosta imettäessä ja vauvan nälän tunnistamisesta. Sit kun vielä muistais nää asiat kun ne on ajankohtaisia! :D

Illalla mun mahaan alko jotenkin sattua, tai koko maha tuntui jotenkin tukalalta... En sit meinannut saada housujakaan jalasta kun en oikein pystynyt kumartumaan... En tiiä mitä oli mutta kivaa se ei ollut! Samoin taas toi istuminen otti kovasti selkään ja Bättis heiluttelee kai peppuaan tai jalkojaan niin korkealla mun kyljessä että SATTUU!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti