torstai 5. syyskuuta 2013

Lastenhuone

No niin, nyt se lastenhuone on viimeinkin valmis (okei okei, puuttuu edelleen se kynnyslista ja lamppu, mutta mitäs pienistä). Viimeisin projekti jota siellä oon kyhännyt valmistui eilen. Yksi seinistä siis maalattiin vihreäksi, ja tällä seinällä oli valkoinen ovi. Joni sai idean, että oveenkinhan voisi maalata jotakin samalla vihreällä, millä seinä on maalattu. Mä rupesikin sitten etsimään sopivaa sabluunaa maalaamiseen, ajatuksena oli saada oveen puu. Mitään sopivaa ei kuitenkaan löytynyt ja mä oikeastaan ja luovutin ja ajattelin, että olkoon ovi sitten vaan valkoinen. Mutta! Kun pari viikkoa sitten kävin ystäväni luona kylässä hänen uudessa kodissaan, sain idean. Hän oli ostanut Ikeasta sisustustarran, joka oli puu. Minä ostin sitten samanlaisen ja leikkasin puun osaset irti reunoistaan ja kokosin näin sabluunan maalaamista varten. Tää ei ollut mikään kiva juttu ja reunat oli tosi ohuet, mutta onnistuin! :)



Sabluunan teippaaminen paikoilleen oli myös melko hankalaa puuhaa, mutta kyllä se siihen lopulta jotenkin asettui.


Eilen sitten lopulta maalasin puun ja tänään irrotin sabluunan osat, ja nyt on valmista. :) Olis voinut ehkä maalata toisenkin kerroksen, mutten jaksanut... Kuva vielä haalistaa värejä lisää, mutta ihan kiva siitä mun mielestä tuli.



Tässä sit vielä kuvia koko huoneesta:





Myös pinnasänky odottaa jo valmiina nukkujaa meidän sängyn vieressä. Sabluunaa varten leikkaamani puun osaset on kasattu tänne. :)



2 kommenttia: