lauantai 14. syyskuuta 2013

Lauantaipuuhailua

Se olis sitten enää 9 päivää laskettuun aikaan. Hui! Elokuussakin kun se vielä tuntui niin kaukaiselta, ja nyt se on ihan lähellä.


Mä ajattelin jo ennen kuin olin raskaana, että sitten joskus kun oon raskaana niin en varmasti uskalla poistua kotoa siitä hetkestä kun on noin kuukausi laskettuun aikaan. Ja jossain vaiheessa sanoin meidän neuvolan tädillekin, että syyskuussa en varmaan uskalla lähtee mihinkään kun pelkään että synnytys käynnistyy. Mutta onneksi oon uskaltanut! :D Tosin en kyllä tästä lähiympäristöstä enää halua lähtee kauemmas, mutta kaupassa sentään oon vielä uskaltanut käydä.

Tänään sain aamulla houkuteltua Jonin lähtemään mun kanssa kirppikselle, mut se reissu osoittautui surkeaksi. Kirppis oli niiiiiiiin täynnä porukkaa, ettei mun hyväksi havaittu taktiikka puikkelehtia kirppis läpi tosi nopeesti pysähtyen vain vauvanvaatepöytiin ollut mahdollista. Niinpä luovutin ja lähdettiin saman tien pois. Täytyy käydä viikolla joku päivä yrittämässä uudestaan.

Sitten mentiinkin lounaalle meidän ystäväpariskunnan kanssa, jotka on muuttamassa pois Jyväskylästä. Samaan syssyyn käytiin heidän kanssa kiertämässä Asko ja Kodin Ykkönen, he kun nyt sisustavat uutta asuntoaan. Tässä vaiheessa mun oli jo pakko viheltää peli poikki, koska meidän oli tarkoitus käydä vielä urheiluliikkeessä ja ruokakaupassa ja mua alkoi särkeä joka paikkaa. Selkä ja jalat oli ihan hajalla, samoin toi mun oikee kylki joka tuntuu menevän päivä päivältä pahemmaksi. Nyt oikeesti sattuu melkein koko ajan eikä mikään asento oo hyvä, melkein tekee jo mieli itkeä. Jonin mielestä kuitenkaan ei voi sattua jos ei näy verta, joten yritetään uskoa sitä. ;)

Kodin Ykkösestä mukaan tarttui Batmanin huoneeseen matto. Olin ajatellut sinne kahta tällaista hieman pienempää, toista juuri tuota väriä mitä löytyi ja toista vihreää. Mutta vihreä olikin ollut kesäväri eikä sitä enää ollut myynnissä. Niinpä päädyttiin sitten tuohon yhteen hieman isompaan. 


Joni osti myös viimeinkin sen kylpyammeen, joten nyt pääsee Bättiskin pesulle. :)


Kauppareissun jälkeen tultiin kotiin, jossa mä sitten otinkin pienet päikkärit. Ja kyllä teki hyvää! :) Illalla käytiin vielä Rossossa syömässä ja seuraavaksi olisi vuorossa jälkkäri jätskit. :) Varsin toiminnallinen päivä siis, ainakin mun mittapuulla nykyään. Voi olla kyllä että kostautuu huomenna ja nukun koko päivän. Mutta sunnuntaihan onkin lepopäivä! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti