sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Ikkunanpesua ja kyläilyä

Eilinen päivä hurahti ohi ennätysvauhtia! Aamulla äitini tuli auttamaan mua ikkunanpesussa, joten huh, nyt nekin on viimeinkin pesty! Ja johan kirkastui maailma! :D Tosin koirat on kyllä jo ehtineet tehdä oman osansa olkkarin ikkunoiden kuolaamisessa, kun ne siitä aina tuijottaa ulos. Mutta näkeepähän nekin nyt paremmin. :)

Kun ikkunat oli pesty, lähdettiin käymään mun ukin luona, jonne oli tullut myös mun molemmat tädit. Kyläillessä aika kului taas ihan huomaamatta. Meidän mummi oli aikanaan hankkinut jokaisen lapsenlapsen synnyttyä yhden koristelinnun ja nyt me päätettiin jakaa nämä linnut omistajilleen. Mä muistin aika hyvin melkein kaikkien serkusten linnut, mutta onneksi mummi oli ollut niin ovela, että lintujen pohjassa oli kunkin syntymäpäivä ja löydettiin myös ne, joita mä en muistanut. Mun lintu on tuo vihreä tuossa keskirivissä, ja niinkuin näkyy on siltä katkennut pyrstö leikkien tiimellyksessä.



Lähtiessä napattiin vielä laatikollinennomenoita ukin omenapuusta, kohta voisikin mennä niitä maistelemaan. :)

Kotona käytettiin koirat pihalla ja Nella löysi taas siilin. Yritin ottaa siitä kuvan kun se niin söpösti killitti, mutta sitä pelotti ja se veti päänsä piiloon...


Kun koirat oli ruokittu ja ulkoilutettu, lähdettiin taas kylään! :D Nyt mentiin meidän kavereiden luo kihlajaisiin. Siellä sitten istuttiinkin koko ilta. Mua kyllä rupes väsyttään jo aika aikasin ja haukottelin pitkin iltaa, mutta kun Joni kysyi joko lähdetään niin en halunnut vielä. Oli kiva pitkästä aikaa olla jossain. Puoli kahdentoista aikaan oli kuitenkin pakko luovuttaa ja suunnata kohti kotia ja sänkyä.

Nyt koirat tuijottaa mua niin anovasti, että täytyy varmaan nousta ja viedä ne pihalle. Ja onhan tässä jo itselläkin nälkä! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti