keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

Kuulumisia

Lotta on ollut viime viikosta asti ihan hassu: naureskelee ja hihittelee koko ajan ja tietenkin pakittaa menemään. Tällä viikolla Lotta on myös alkanut ääntelemään kuin mikäkin dinosauruksen poikanen...



Tällä viikolla testattiin myös jo vaunujen ratasosaa, kun mä menin ulos tekemään vähän lumitöitä, eikä Lotalla ollut uniaika. Jaksoi rattaista seurata hyvän aikaa, kun oli vähän pystymmässä asennossa. Palattiin kuitenkin vielä vaunuihin vähäksi aikaa.


Lotta nukkuu aika monesti lyhyet päikkärinsä sohvalla ja nukahtamisrituaaleihin kuuluu tyynyn rapsuttelu.



Lotta on nyt löytänyt kielensä ja hölpöttää kieli ulkona. No tuleehan siitä ihan hassu ääni! Muutenkin kieltä tungetaan koko ajan huulien välistä ja osaahan tuo jo päristelläkin (varsinkin ruoka suussa...).



Lotta on myös oppinut levähtämään lattialla ollessaan muutenkin, kuin naama lattiassa.



Kissakin löytyi.



Tänään käytiin mammatreffeillä. Paikalla oli kymmenen äitiä vauvoineen sekä kaksi neljä vuotiasta tyttöä ja yksi kaksi vuotias poika. Menoa ja meteliä ainakin riitti! Kuten olen aiemminkin kirjoittanut, niin mä oon vähän huono tuollaisissa joukkotapaamisissa. Ajattelin kuitenkin käydä katsomassa, josko sieltä löytyisi samanhenkistä porukkaa. Ja ennen kaikkea ajattelin Lotan pitävän vauvaseurasta. No, eipä oikein löytynyt minulle juttukaveria ja Lottakin stressasi kovaa hälinää. Muutama tunti kyläiltiin ja tultiin sitten kotiin nukkumaan. Mikä on kyllä oikein hyvä, koska Lotta päätti tänään herätä klo 5...



Me lähdetään viikonlopuksi Helsinkiin, joten nyt pitäisi pestä pyykkiä ja PAKATA! Mitenköhän mä ikinä onnistun ottamaan kaiken tarpeellisen mukaan...

2 kommenttia:

  1. Oi miten suloinen pieni Lotta siellä! ♥

    Miekin kiusaannun tuollaisissa tapaamisissa, miulle ei oikein riitä, että ainoa miua ja toista äitiä yhdistävä asia on samanikäinen lapsi - kyllä sitä jotain muutakin yhteistä kaipaa!

    Ihanaa keväänodotusta teille! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, eipä se pelkkä lapsi riitä jos ei muuten ole samanhenkisiä. Tuollakin huomasi taas miten erilaisia ihmiset oikeesti on ja sit kun mä oon vähän ujonpuoleinen, niin en oikein isossa joukossa saa ääntäni kuuluviin ja vetäydyn syrjemmälle.

      Ihanaa keväänodotusta myös teille! :)

      Poista