lauantai 26. lokakuuta 2013

Tyttöjen päivä

Täksi päiväksi oli suunniteltu tyttöjen päivä, kun pari mun kaveria tuli kyläilemään. Ja sitä varten Joni ajettiin pois kotoa, tosin olisihan se voinut vähän lähemmäksikin jäädä, lähti nimittäin Lahteen saakka katsomaan jääkiekkoa. :)

Meillä Mymmelin kanssa aamu alkoi kylvyllä. Ajattelin, että Mymmeli olisi ehtinyt syödä ja nukkuakin ennen lähtöä, mutta eipä hän taaskaan malttanut nukahtaa. Niinpä pienen kiukun saattelemana päästiin lähtemään ja autossa olikin taas hyvä nukkua. Vein auton Sokoksen parkkihalliin ja olin ihan innoissani ajatellut, että nyt saan pysäköidä perhepaikalle. Ärsyttää nimittäin suunnattomasti pysäköidä normi paikoille kun niin usein viereen tuleva laittaa autonsa niin lähelle, että Mymmeliä on hankala kaivaa takapenkiltä pois ja laittaa takaisin. Jouduin kuitenkin pettymään, kun kaikki perhepaikat olikin jo täynnä... :( Sain kuitenkin Mymmelin ulos autosta ja osasin jopa kasata vaunut.

Käytiin tyttöjen kanssa ensin ruokakaupassa ostamassa hieman herkkuja ja sen jälkeen haettiin intialaisesta ruokaa. Kotimatkalla napattiin vielä toisen koira mukaan ja tultiin meille. Mymmeli nukkui koko kaupunkireissun ja jatkoi samaa kotona. Koirat viihdyttivät toisiaan ja me herkuteltiin ja vaihdettiin kuulumisia. :) Mymmeli sai tytöiltä lahjaksi tämän astiaston:



Veljeni puolisoineen poikkesivat myös sylittelemään Mymmeliä. Mymmeli on ollut tosi vieraskorea. :D Oikeasti eilinen ja tää päivä on mennyt tosi hyvin, ja viime yökin meni vaikka herättiinkin normaalia useammin. Nyt kuitenkaan uudestaan nukahtaminen ei kestänyt juuri lainkaan. Toivottavasti tämäkin ilta sujuisi hyvin, kun oon yksin kotona.


Ai niin, Mymmelin todennäköinen nimi on nyt paljastunut ensimmäisille. Meillähän oli nimi valmiina pojalle ja nyt monet ovatkin kysyneet, ollaanko jo keksitty nimi tytölle. Oon sitten sanonut, että mulla on aina ollut nimi tytölle ja että todennäköisesti se tulee olemaan se. Toinen näistä kavereistani sitten sattui muistamaan sen (ja mä en edes muistanut, että oon sen heille kertonut) enkä sitten voinut enää kieltääkään. Eli ensimmäiset tietää jo, mutta loput joutuu odottamaan vielä vajaan kuukauden. :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti