tiistai 4. helmikuuta 2014

Lotta & Ninni

Tää aamu ei alkanut mun osalta kovinkaan kivasti. Heräsin kuudelta siihen, että vasempaan silmään ja silmäkulmaan sattuu ihan älyttömästi. En kuitenkaan ajatellut sen olevan kuin tavallista päänsärkyä. Puoli seitsämään asti yritin saada uudestaan unta ja helpottaa päänsärkyä, kunnes Lotta heräsi. Ja melkein samaan aikaan mun piti juosta vessaan oksentamaan. Migreeni on jälleen saanut uuden muodon. :( Mullahan on jo tällä hetkellä viittä eri lääkettä migreeniin ja tunnistan aika hyvin, mikä lääke toimii mihinkin. Mulla on siis erilaisia migreenejä. Koskaan ennen ei ole sattunut samalla tavalla kuin tänään ja koskaan ennen en ole oksentanut, vaikka oksettanut onkin. Imetyksen aikana ei saanut käyttää kuin yhtä noista mun kaikista lääkkeistä ja se on juuri se, joka yleensä huonoiten auttaa. Koska muita lääkkeitä en oo saanut käyttää yli vuoteen, ei reseptit ole voimassa enkä uskonut pillereitä olevan jäljellä. Onneksi niitä kuitenkin oli ja kun Lotta nukkui ekat päikkärit, mäkin sain nukuttua ja olo alkoi helpottaa. Päätä on kyllä jomottanut enemmän tai vähemmän koko päivän, muttei niin pahasti kuin aamulla. Ja just vkoloppuna sanoin, ettei mulla synnytyksen jälkeen juurikaan ole ollut migreeniä...

Lotta on onneksi ollut tänään varsin reipas, hymyillyt ja jutellut kovasti, ja viihtynyt hetkiä jopa itsekseen. Ninni on hoitanut Lottaa mun puolesta. ;)



Päikkäriaika!


Lotta yritti napata Ninnin kielestä kiinni, mutta ainakin vielä toistaiseksi Ninni oli vikkelämpi kielensä kanssa.

Ei muuten pysy sukat jalassa, kun Lotta potkuttaa niin kovasti. Toisaalta, kun vaihdettiin sukkikset, niin kyllä Lotta sai nekin valumaan...







Lotta rupeaa aina poseeraamaan kun otan kuvia, mut tossakin tilanteessa se oikeesti oli Ninniin päin ja naureskeli. :)

Tänään sattui myös se, mitä oon koko ajan pelolla odottanut. Olin Lotan kanssa lattialla, kun Ninni ja Nella leikki vieressä. Yhtäkkiä Nella hyppäsi Lotan yli ja Ninni seurasi perässä. Nella osaa aina hienosti väistää Lottaa tai hypätä yli, mutta Ninniä saa vahtia. Ja niinhän siinä sitten kävi, että Ninni astui takajalallaan Lotan otsaan. Onneksi ei sattunut sen pahemmin, otsaan tuli punainen jälki ja Lotta vähän säikähti, muttei itkenyt kuin hetken kun taas nauroi koirien jutuille.

En tiiä uskallanko vielä hehkuttaa, mutta Lotta on nyt nukkunut jo puoli tuntia sängyssään, eli nukahti kahdeksalta. Kyllähän se sieltä vielä herää syömään, mutta on kiva, että yöt alkaa Lotalla nykyään aikaisemmin. :) Jos ei se nyt saa vielä jotain hepuleita...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti