torstai 1. elokuuta 2013

Laiskottaa...

Näköjään edelleen on voimassa tää, että kun päivän touhuat niin seuraavan makaat sohvalla puolikuolleena... Tosin nukuinkin tosi huonosti viime yönä, monta kertaa piti käydä vessassa ja neljältä heräsin enkä enää saanut unta kuin hetkeksi ennen kuin Jonin herätyskello soi. Oon nyt koko aamun tässä suunnitellut siivoamista ja lakanoiden vaihtamista, mutten oo vielä jaksanut ryhtyä toimeen. Saapa nähdä jaksanko ollenkaan.

Tais jäädä eilen kertomatta kauhunhetkistä, jotka vessassa koin... Istahdin siis pöntölle ja kohta tunsin ensin kutitusta ja sitten kovaa kipua pakarassa. Luulin siis aluksi että mun hupparin reuna tai vetskari vaan jotenkin raapi sieltä, mutta kun kivun takia sitten huitaisin hupparia pois ja nousin ylös, oli pöntössä luikertelemassa tuhatjalkainen... :(

 Kuva on Wikipediasta, en tosiaan onkinut karvamatoa pöntöstä saadakseni siitä kuvan. Sen purema sattui oikeasti tosi paljon ja kirveli pitkään ja nosti kunnon paukaman. Mutta mikä pahinta, mulle jäi hirvee kammo meidän vessaa kohtaan. Pitää tosi tarkkaan katsoa ettei missään näy mitään matoja ennen kuin voi mennä. Vaikka tuokin varmasti tuli koirien mukana sisälle ja siirtyi niistä mun vaatteisiin eikä suinkaan asunut tuolla vessassa. :D Mutten kyllä halua kokea samaa uudestaan...

Hmph, nyt Ninni yrittää varastaa mun karkit, joten ehkä olis aika nousta tästä sohvalta ja ruveta tekemään jotain.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti