maanantai 19. elokuuta 2013

Rv 35+0 äitiysloma!

Nyt sitä ollaan sitten virallisesti äitiyslomalla! :) 2 viikkoa täysiaikaisuuteen ja 5 viikkoa eli 35 päivää laskettuun aikaan. Mun puolesta Batman saa syntyä heti täysiaikaistuttuaan, mutta ei ennen sitä, koska mä en oo vielä valmis! Ja toivottavasti saatais noi molemmat makkarit valmiiksi ennen Batmanin syntymää...

Eipä siis eilenkään päästy laittamaan lattiaa loppuun. Saatiin kyllä lainaan oikein hieno puukkosaha, mutta siitä oli akku jäänyt johonkin matkalle... :D No, käytiin tänään ostamassa Biltemasta tollanen joku pieni käsisaha, Joni meni just sahaileen että jospa jo tänään saatais ne viimeiset palat lattiaa paikalleen niin voitais sit siirtyä tuskaileen jalkalistojen kanssa. Mä aattelin myös yrittää aloittaa ton isomman makkarin maalaamista pikkuhiljaa, ettei tarvii sit kerralla rykästä kokonaan.

Eilen Jonin vanhemmat kävi kyläilemässä ja toivat samalla kirppislöytöjä Bättikselle, mm. sen hienon Batman heijastinliivin joka täällä onkin jo aiemmin esitelty.

Migreeni on taas tullut vaivoikseni, eilen oli melkein koko päivän ja vaikka illalla nukuin parin tunnin päikkäritkin, ei pääkipu kadonnut minnekään. Aamulla olikin sit inhottava herätä siihen, että edelleen sattuu päähän ja eka kertaa ties miten pitkään aikaan Joni nous ennen mua ja käytti koirat pihalla. Ja keitti vielä kaurapuuroakin. :) Mä otin sitä vähän liikaa ja vaikka yleensä oon aika tarkka, etten anna koirille omaa ruokaani ainakaan suoraan, niin tänään kyllä syötin loput puurot lusikalla vuorotellen molemmille. :D Näytti maistuvan ja Joni vaan kysyi, harjoittelenko mä Bättiksen syöttämistä.

Huomenna olis taas neuvola ja vaikkei tälläkään kertaa oo se meidän oma neuvolatäti, niin toivon että nyt ainakin kokeiltais kunnolla se asento...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti