torstai 29. elokuuta 2013

Päivitystä

Kyllä, nyt on remontit remontoitu! Ainakin tällä erää... :D Vaikka kovasti kyllä vannottiin, että me ei enää remontoida. Ja ok, kynnyslistat puuttuu vielä, lamput katosta ja mun olis tarkotus yks juttu vielä maalata lastenhuoneeseen, mut ne on pikkujuttuja. :) Kuvia tulee edelleen myöhemmin, sit kun on kaikki jutut kunnossa. Pinnasänky on kuitenkin jo paikallaan mun sängyn vieressä, pääsee koiratkin totuttelemaan pikkuhiljaa vauvan tuloon.


Eilen oltiin päikkäreillä, Nella tapansa mukaan valtasi mun tyynyn...



Tänään käytiin kaupungilla pyörähtämässä, eka kirppiksellä josta piiiiitkästä aikaa ostin Batmanille neuleen ja ensimmäiset farkut, ne oli molemmat vaan niin söpöjä eikä maksanut yhteensä kuin 5 euroa. Sanoinkin vaan Jonille, että koska ei ole tulossa tyttöä, enkä siis voi pukea häntä söpösti, aion pukea hänet tyylikkäästi ja toi neule esim. on just sellainen jota oon ajatellut. :) Hyvä reissu kirpparille siis.


Sitten käytiin vielä pannukakkukahveilla. Mä siis lupasin tarjota Jonille pannukakkukahvit kihlajaispäivän kunniaksi. No se päivähän oli jo kaks kuukautta sitten, mutta parempi kai myöhään kuin ei milloinkaan. ;) Joni on monesti kehunut paikkaa, mutta mä olin nyt ekaa kertaa ja täytyy myöntää, että hyvää oli.


Meidän olis tarkoitus tässä joku päivä, ehkä jo huomenna, lähteä käymään Ikeassa. Isoin juttu jota sieltä halutaan, on tällainen sängynpääty.

Olis ihan kätevä siksikin, että meillä ei oo kun yks yöpöytä eikä mun puolelle sellaista tällä hetkellä mahdukaan, eli toi ois kiva kun sais tavarat tohon sivuun ja päälle. Sit mulla on mielessä muutama muukin juttu, mitä sieltä ajattelin katsella, mutta koska ne ei oo ylhäällä missään, niin aika todennäköistä on, etten ainakaan kaikkea muista... Ehkä vaan pitäis laittaa ne ylös aina kun tulee mieleen jotain.

Mun mahan muoto muuten muuttui eilen, se meni sellaiseksi littanaksi tuosta edestä, ei oo enää pyöreä... Muutenkin tuntuu, että Bättis olis mennyt johonkin taakse "hukkaan",  maha on ihan pehmeä eikä vauvaa tunne niinkuin aiemmin ihan tuossa nahan alla. Liikkeet kuitenkin onneksi hyvin tuntuu.

Migreeni on onneksi alkanut jo vähän helpottaa, vaikka vieläkin kyllä jomottaa. Tänään on kuitenkin pahempana ollut selkä, johon tuntuu sattuvan ihan kaikissa asennoissa ja koko ajan... :( ihmeen hyvin mä oonkin pärjännyt ton selkäni kanssa. Mut en kyllä silti välttämättä loppuajaksikaan halua ongelmia selkäni kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti