keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Vuosipäivä

Tänään on tasan vuosi siitä, kun Joni kosi mua (ja siivosi meidän kodin). <3 Niinkuin jo aiemmin kerroin, "juhlistettiin" tätä päivää jo sunnuntaina käymällä leffassa ja ulkona syömässä. Ja huomenna onkin sitten kaksi kuukautta hääpäivästämme. :) Aamulla Joni kävi kaupungilla etsimässä lahjaksi toivomaani bolakorua yllätykseksi, muttei niitä ilmeisesti myydä kuin verkkokaupoissa. No, onhan mulla kohta synttäritkin. ;)


Aamupäivän olin jotenkin ihan yliväsynyt, Jonin herätyskello soi klo 6 eikä se tietenkään siihen itse herännyt, torkutti taas ties miten pitkään. Mutta minäpä heräsin vaikka väsytti kovin. Lopulta sain kuitenkin vielä unen päästä kiinni, mutta kun yhdeksän jälkeen taas heräsin, olin entistäkin väsyneempi. Päivä menikin oikeastaan sohvalla makoillen, kunnes mun pari ystävää pyysi kaupunkiin syömään. Siitä piristyinkin kivasti ja oli kyllä mukavaa! Vaikkakin luulin että on kylmä ja laitoin sitten vähän liikaa päälle, ja kun jouduin jättämään auton aika kauas ja hirveellä kiireellä sieltä sit pinkoa keskustaan, olin aika puhki kun pääsin perille. Onneksi seura ja ruoka oli kuitenkin niin loistavaa, että kaikki tuo unohtui.

Illalla vielä tuli yhdet meidän kaverit käymään meillä ja niin vain hurahti tämäkin päivä. Iskias kyllä taas otti itseensä autolla ajamisesta ja istumisesta, joten huomenna varmaan luvassa taas pötköttelyä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti