maanantai 15. heinäkuuta 2013

Rv 30+0

Se olis sitten enää 10 viikkoa ja 70 päivää aikaa laskettuun aikaan. Hurjaa!

Eilen käytiin mun veljen luona Tampereella ja siinä matkalla pysähdyttiin Jämsän Löytötexiin katsomaan, olisko siellä ollut vielä jäljellä niitä harsoja, joista olin haaveillut mutta jotka oli jo Jyväskylästä loppuneet. Luovuin jo toivosta kun minkäänlaisia harsoja ei löytynyt samasta paikasta kuin täältä, mutta lopulta ne olikin vaan eri paikassa. Ja niitä oli vielä jäljellä mitä mä halusin! Myös pari tuttia lähti matkaan kun viimeinkin osui kohdalle sellaiset, mistä pidin.




Viikonloppuna tuli touhuttua niin paljon, että molempina iltoina olin kyllä ihan poikki. Uni oli kuitenkin katkonaista, kun joka paikkaa särki. Kauhulla odotan, kun parin viikon päästä olis mun serkun rippijuhlat Helsingin suunnalla, että miten selviän siitä automatkasta kunnialla...

Oon vähän jo miettinyt ristiäisiä, tai lähinnä kutsuja. Aattelin että voisin tehdä ne jo tekstiä vaille valmiiksi, kun lapsen synnyttyä tuskin tulisin tekemään minkäänlaisia kutsuja. Nyt vaan pitäis päästä käymään Sinellissä tai Tiimarissa, ehkäpä joku päivä tällä viikolla. :)

Nyt aion kuitenkin nauttia auringosta kun se vielä paistaa, ja kohta täytyykin mennä tyhjentämään makkaria, jotta päästään aloittamaan remontti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti