torstai 25. heinäkuuta 2013

Aurinko!

Jeii, paistaahan se aurinko viimeinkin monen päivän odottelun jälkeen. :) Sen kunniaksi uskalsin jopa laittaa hieman kesäisemmät vaatteet päälleni, kun lähdin käymään Jonin kanssa lounaalla.


Mulla on jo jonkun aikaa jostain kumman syystä tehnyt hirveästi mieli Kalpiksen karkkeja ja eilen kun käytiin kaupungissa, mun olikin tarkoitus niitä käydä hakemassa. Mutta yllätys yllätys en muistanut! Sit vähän haaveilin, että olisin tänään käynyt, mutta kun lounaan jälkeen kävin nopeasti pyörähtämässä Prismassa, päätin etten enää jaksa lähteä keskustaan ja tyydyin Candy Kingin karkkeihin. Huono päätös! :( Sinänsä hyvä, tuli tosi pieni pussi kun hyviä karkkeja ei ollut montaa, mutta kun äsken söin niitä, niin ei noi mun ostamatkaan ollut hyviä. :( Eli makeanhimoni ei tyydyttynyt... Noh, onneksi ostin myös suolakurkkuja, ehkä ne saa paremmalle mielelle. ;)

Mun pitäis katsella jo valmiiksi viikonlopun reissua varten tarvittavat tavarat, mutten vielä jaksa. Sen sijaan olen taas pesiytynyt sohvalle. Nella ihana tuli masun päälle nukkumaan ja moikkaamaan Batmania, ja taisi saada muutaman iskun poskeensa. :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti