perjantai 12. heinäkuuta 2013

Närästystä..?!

Eilen aamulla Nella löysi meidän talon seinustalta siilin pesän. Nyt onkin sitten täysi työ vahtia aina ulkona käydessä, ettei koirat häiriköi pesän asukkeja.

Eilinen aamupäivä alkoi mukavasti, kun reilun 8 kk ikäinen kummityttömme tuli käymään äitinsä ja 3-v veljensä kanssa. Edellisellä käynnillä koirat arastelivat lapsia, mutta nyt meni jo huomattavasti paremmin. Tosin toinen koira yritti koko ajan nuolla pikkuisen naamaa ja toinen varasti lelut... Innolla odotan, mitä meille on luvassa kun Batman kotiutuu. Samalla vieraat toivat mulle hiukan lisää hypisteltävää, mm. imetystyynyn ja pussilliset kestovaippoja ja vaatteita.



Pian vieraiden lähdettyä mulle tuli jotenkin tosi huono olo. Mitään ei jaksanut ja oksetti, henki ei tuntunut kulkevan normaalisti ja rintaan pisti. Kun kurkkua alkoi polttaa, tajusin kaiken tämän olevan siis kai närästystä? Mua ei ole koskaan ennen närästänyt, joten en tiiä miltä se tuntuu, mutta Rennie auttoi noihin vaivoihin, joten kai se sitä oli. Huono olo tosin palasi vielä illalla, mutta tänään oon onneksi ainakin toistaiseksi saanut olla siltä rauhassa.

Tänään on taas vuorossa mieletön väsymys. Tällä viikolla on jo ollut muutama suhteellisen normaali päivä, oon jaksanut puuhailla ja tehdä asioita. Olinkin suunnitellut, että olisin tänään lähtenyt käymään kaupungilla, mutta jouduin kyllä jo toteamaan, etten mä mihinkään jaksa lähteä. Nyt siis otetaan rennosti ja jos sitä vähän ajan päästä jaksais vaikka koirien kanssa jotain touhuta, niillä kun tuntuu virtaa riittävän.

Yksi asia, mikä vielä pitäisi hankkia vauvalle ja jota oonkin kaupoissa usein katsellut, on kylpyamme. Oon kai nyt sit päätynyt ihan Prismoistakin löytyvään ammeeseen ja yllätin itsenikin, kun tykäistyin vihreään väriin. Jotenkin en vaan oo vielä raaskinut ostaa ammetta,  ehkä oon odottanut et jostain tulee vastaan kivempi ja halvempi. :D Prismassa ihastuin myös tähän liukuesteeseen, jota en kyllä ainakaan raaski ostaa, maksaa 30 €...
Mutta onhan se kyllä söpö! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti