maanantai 22. heinäkuuta 2013

Napa!

Mä oon jostain syystä aina tykännyt mun navasta. :D Se on sellainen monttu, ei pallo. Mutta nyt kun maha kasvaa, napa pullistuu ulospäin. Mä haluan sen takaisin montuksi! Toinen asia mikä mahassani tällä hetkellä mietityttää, on se, että tuleeko sitä ikävä kun se on poissa..? Se on nyt niin ihanan pyöreä, suloinen vauvamaha. Vaikka en malttaisi odottaa, että vauva syntyy ja tapaamme hänet, mun on nyt jo vähän ikävä tuota kasvavaa vauvamahaani. Vaikka se onkin tiellä ja vaikka sen kanssa on hankala nukkua... Miltä tuntuu, kun sitä ei enää ole? Kun ei ole mahaa mitä silitellä ja tuntea kun pikkuinen siellä sisällä hikkailee tai heittää kärrynpyörää? No, ehkä mä en kerkee ikävöidä mahaani kun vauva on täällä ja voin ihmetellä sitä ihan livenä. :)

Tässä eilen otettu rv 30+6.

Lauantaina raivasin tieni marjapensaille ja kyllä sieltä kupin pohjallinen vadelmia tuli ja punaviinimarjoista vielä vähän täytettä kuppiin.

Jonin vanhemmat kävi eilen kylässä ja toivat mukanaan ison kassillisen vauvahärpäkkeitä. Kassista löytyi ihana pikkuinen kylpytakki ja samaa sarjaa huppupyyhe, pari tuttipulloa ja harja sekä vaippoja ja kosteuspyyhkeitä. Tarpeellisia kaikki. :)



Tänään kävin Nellan kanssa vajaan kolmen kilometrin lenkillä. Olipa ihan kiva pitkästä aikaa, vaikka vauhti ei päätä huimannut ja loppumatkasta olo alkoi muutenkin olla hieman tukala.



Nella tykkäsi kovasti. :) Kotiin yksin jäänyt Ninni ei niinkään... No, seuraavaksi sitten toisinpäin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti