sunnuntai 3. tammikuuta 2016

Ystäväkirjahaaste

Sain Love beyond words-blogin Marialta ystäväkirjahaasteen jo jokin aika sitten, mutta ylläripylläri unohdin vastata siihen. No, parempi kai myöhään kun ei milloinkaan (taas kerran), joten tässä tulee. Alunperin haasteen on alulle laittanut Napsahduksia -blogin Nadja. 



Tässä haasteen säännöt:
- Voit kopioida nämä säännöt postaukseesi
- Kiitä haasteen antajaa ja mainitse Napsahduksia-blogi haasteen alulle panijana
- Vastaa sinulle annettuihin Ystäväkirja-kysymyksiin
- Lisää kuvaksi/kuviksi parhaiten itseäsi kuvastavia kuvia
- Keksi uudet (tai käytä vanhoja :D) kysymykset blogiystävillesi
- Haasta mukaan ihania bloggaaja frendejä

1. Pituutesi ilman korkkareita?
164 cm

2. Lempinimesi? Ja mistä se on peräisin?
Yleisesti ottaen mua kutsutaan ihan omalla nimellä. Isäni on muistaakseni aina kutsunut Tuitiksi, en tiedä mistä se on keksitty. Jonille olen tyttö ja tää sai alkunsa ihan meidän seurustelun alkuaikoina, mutta en kyllä enää muista, mistä se tuli. Mä oon jonille tyttö ja Joni on mulle poika... :D Tosin nykyään harvemmin enää näitä käytetään, mutta jossain vaiheessa käytettiin aina. Muita lempinimiä on ollut esim. Tuikku ja Stuibe (tää on ehkä mun lemppari, tätä käytettiin töissä).

3.Minkä ruuan valitset lauantai illalle jos ei tarvitse miettiä kaloreita?
Itse tehty pitsa tai tortillat, jos villiksi ryhtyy ja hakee noutoruokaa niin ehdottomasti intialaisesta jotain.


4. Top4 asiaa joita arvostat eniten ystävyydessä?
Aika perussettiä, eli rehellisyys, luotettavuus, välittäminen (siis että on vaikka kiinnostunut mitä mulle kuuluu eikä niin että vain mä aina kyselen miten menee) ja rentous (voidaan olla omia itsejämme, ei tarvitse esittää mitään yms.)

5. Telkkarista: Moderni perhe, Kimmo, Salkkarit, Greyn anatomia vai Hottikset?
Kaikki paitsi Hottikset, Grey on ihan lemppari ja auta armias jos joku mua häiritsee kun sitä katson!

6. Rakkaimmat harrastuksesi, ja onko sinulla haaveissa aloittaa jotain uutta harrastusta?
Olisi haaveissa elvyttää vanha harrastus, nimittäin viulun soitto. En oo soittanut yhtään about neljään-viiteen vuoteen, mutta nyt innostus on löytynyt uudestaan, viulu kaivettu kaapin perukoilta, käytetty jo kerran viulunrakentajalla korjattavana kun talla napsahti irti, viritetty ja jopa soitettu pari kertaa. Valitettavasti tuntuu olevan hankala löytää aikaa soittamiselle, koska Jonin pitäisi tietenkin silloin olla kotona lasten kanssa, mutta josko nyt kevään aikana saisin soitettua vaikka Lotan ollessa kerhossa, jos Venla sattuu nukkumaan silloin.

7. Haaveita joiden toivot toteutuvan lähitulevaisuudessa?
KEITTIÖREMONTTI!!! 

8. Hattaraa vai pehmistä?
Pehmis.

9. Ripsiväri, kestoripset vai naturell?
Ripsiväri

10. Mottosi <3
Motosta en tiedä, mutta pyrin elämään kultaisen säännön mukaan: "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille".

Mä oon taas tosi tylsä, enkä haasta ketään, mutta jos joku ei tätä ole vielä tehnyt niin nappaa ihmeessä kysymykset ja vastaa niihin! Ja kuviakaan mulla ei nyt ole taaskaan, kun se hiivatin kännykkä meni rikki ja läppäri on Jonilla töissä. :/

7 kommenttia:

  1. Hih hi, mäkin just tänään julkaisin samasta aiheesta tekstin blogissani. :) Käyppä vilasee mun vastaukset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse asiassa siitä se mulle muistuikin mieleen kun luin sun vastauksia, että mähän oon saanut saman haasteen. :D

      Poista
  2. Kivaa kun teit tän! :) Tälläsiä on aina mukava lueskella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitä on kyllä kiva lukea ja myös kiva tehdä, joten kiitos vielä haasteesta! :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Se on! :) Ja aina jotenkin harmittaa kun se loppuu "liian äkkiä", mun puolesta vois olla vaikka parin tunnin jaksoja. :D

      Poista