keskiviikko 14. lokakuuta 2015

Haaste

Sain jo ajat sitten haasteen Vauvakuumeesta ponnistaen-blogin Nellikseltä, kiitos, ja vastasinkin kysymyksiin melkein kokonaan jo aiemmin. Kuitenkin nyt vasta sain tehtyä haasteen loppuun, joten tässä tulee.

Haasteen säännöt ovat
1. Kiitä sinut nimennyttä bloggaajaa ja linkkaa hänen blogiinsa.
2. Vastaa sinut nimenneen bloggaajan 11 kysymykseen.
3. Nimeä ja linkkaa 11 Liebster Awardin ansaitsevaa blogia, joilla on alle 200 lukijaa.
4. Keksi 11 uutta kysymystä nimetyille.

1. Kuinka monta purnukkaa sinulla on kylppärissä/vessassa ja käytätkö oikeasti kaikkia?
Hmm, on niitä sen verran etten taida alkaa laskemaan. :D Ja en käytä kaikkia, eli inventaarion paikka olisi. Ns. ylimääräiset purnukat taitaa kaikki liittyä hiustenlaittoon, oon kokeillut esim. muotivaahtoa ja todennut, etten osaa käyttää sitä ja sinne se on jäänyt kaapin perukoille...

2. Oletko kissa- vai koiraihminen? Perustele.
Lapsena olisin vastannut, että kissa. Meillä oli kyllä koiriakin ja olisin halunnut omankin, mutta omat kissat oli mulle kuitenkin rakkaimpia. Nyt meillä on kaksi koiraa ja kissa ja jokaiseen niistä menee hermo joka päivä... :/ Tämän hetkiset koirat on kyllä tuota kissaa kivempia, kissa on ihan kauhee ja v*ttuilee meille vaan, ihan oikeesti! :D Mutta vastaus kysymykseen: en tiedä. :D

3. Millainen olet sisustajana?
Huono! :D Meillä on kaikki aika lailla jotain keräilyerää, mikään ei sovi yhteen, osa on mun vanhoja, osa Jonin, osa uusia, osa vanhoja jne. Haaveilen kyllä, että rakennettais joskus uusi talo ja pääsisin sitä sisustamaan, mutta toistaiseksi mennään näin. :D

4. Mistä haaveilet?
No siitä talon rakentamisesta (tai ehkä ennemmin rakennuttamisesta). Ja siitä, että keksisin, mitä haluan tehdä isona (kun kerran äiti jo olen) ja pääsisin johonkin ihanaan työhön jossa viihtyisin.

5. Missä olet 10 vuoden kuluttua ja millaisessa elämäntilanteessa?
No apua... Lapset on sillon jo isoja! Ehkä vois olla vielä joku pienempi lapsi siinä..? ;) En luovu toivosta täysin, vaikka aika selväksi Joni on tehnyt että lapset oli nyt tässä. Hmm. Toivottavasti oon löytänyt sen unelma-ammatin ja menestyn työssäni.

6. Jos sinulle aamulla heti herätessäsi annettaisiin 1000 euroa ja sinun pitäisi käyttää rahat samana päivänä, mihin käyttäisit ne?
Hirveetä, en mä tiedä! Liian pieni raha ostaa esim. uus auto mutta liian suuri raha shoppailla! Lastenvaatteet tuli kyllä ekana mieleen mut ei siihen saa menemään kun muutaman kympin. :D Paitsi että, jos saisin 1000€ niin mun tuurilla joku (tai kaikki) meidän eläimet jäis auton alle tai jotain muuta ja ne rahat menis eläinlääkäriin. Eli siihen siis. ;) No oikeesti varmaan laittaisin säästöön.

7. Mihin lähtisit mieluiten lomamatkalle juuri nyt?
Ihan mihin vaan. Musta ois ihana käydä Lapissa koska en oo koskaan siellä käynyt. Etelän matkakin ois kiva, mut en näiden muksujen kans kyllä vielä lähtis. Eli kotimaanmatkalle johonkin. (Nää mun vastaukset on ihan hirveen huonoja, sori...)

8. Paras asia sinussa? Ulkoinen tai sisäinen ominaisuus, saat päättää itse.
Empaattisuus, vaikka se onkin aika raskasta.

9. Mikä sinua on jäänyt eniten harmittamaan menneisyydessäsi?
Että oon ollut niin hirvee teini, anteeksi äiti ja iskä. Toivottavasti Lotta ja Venla päästäis mut helpommalla...

10. Mikä on paras vinkkisi/niksisi lastenkasvatuksessa?
Rakasta ja kuuntele lasta.

11. Lempivaatteesi?
Kotona (rikkinäiset) kollarit ja joku paita, ihmisten ilmoilla farkut ja joku paita. :D Lotta muuten tulee aina repimään mun rikkinäisiä kollareita ja sanoo "rikki, toiset housut"...

Mä en nyt taida taaskaan haastaa ketään, sorry...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti