perjantai 13. tammikuuta 2017

Blogi on pysynyt hiljaisena jo pidemmän aikaa. Siihen ei ole sen kummempaa syytä kuin ajanpuute ja se, etten ole oikein tiennyt, mitä kirjoittaisin. 

Meille kuuluu ihan hyvää. Viimeiseen kuukauteen on mahtunut sairastelua, valvomisia (kirjoitan tätä kello 4.19, tässä vaiheessa olen nukuttanut Venlaa tunnin takaisin), vatsavaivoja, kasvukontrollia (kumpaakaan tyttöä ei tarvitse enää seurata hitaan pituuskasvun takia) ja ihan sitä tavallista arkea. Lotan hiukset on leikattu lyhyiksi ja Venlan hiukset taas ovat kasvaneet hurjasti. Minä olen lähdössä töihin, tosin alun parin viikon koulutuksen jälkeen teen vain yhden vuoron viikossa. Olen siis edelleen tyttöjen kanssa kotona ja töissä käyn Jonin ollessa kotona (lähinnä siis viikonloppuisin). 

Blogini kohtalosta en vielä tiedä. Tällä hetkellä kirjoittamiseen ei ole innostusta, joten ei kannata ihan joka päivä käydä kurkkimassa uuden postauksen toivossa. ;) En kuitenkaan sulje pois sitä mahdollisuutta, että jossain vaiheessa jatkaisin kirjoittamista. Aika näyttää, kuinka käy.

Ihanaa alkuvuotta! Minä pidän peukkuja, että Venla pian nukahtaa ja ehtisin itsekin vielä nukkua pari tuntia...

2 kommenttia:

  1. No, sinä kirjoitat blogia niinkauan kuin hyvältä tuntuu ja sit kun kiinnostus lakkaa lopetat. Tämähän on vain harrastus ja se oikea elämä tapahtuu jossain muualla. :)
    Mukavaa vuotta 2017 sinulle ja perheellesi!

    VastaaPoista